I’m sorry

Hej alla 🙂

Ledsen för jag inte bloggat på ganska länge! Har försökt men har inte hunnit , men huvudsaken är att jag är tillbaka nu! ❤ Sitter här med datorn och har fått sätta in mobilen i datorn och dela av internet för vår sån funkar inte. Men nu funkar internetet perfekt! Ja , igår så hade vi sån Shackoch då spelade vi shack men jag suger på det.. Heh , vi möte ljungens 4 😉 Min sista match så vann jag över hon jag spela mott! hon var så dålig och stälde sin drottning snät i mot min bonde så jag tog den där med min bonde så lite skiligt! 😀 Sen hade vi gympa och sen slutade vi! Jag stack till stallet efter det och red Polly lite! Jag red på gräsbanan , trimmade henne lite eftersom jag ska tävla på söndag. Så idag hade jag typ tänkt rida lite lugnt! =) Efter jag ridit stack vi hem och jag hade fått sån jädrans huvudvärk så jag skinda mig att ta en huvudvärks tablett och som tur var lättade den!. Det var lite om min kväll! Ska se om jag kan hinna idag att ändra den äckliga desingen. Vi får se! Men vi hörs alla! Komentera gärna!

Lämna en kommentar