Vem kan mer än en 5 klassare?

Hej bloggen!

Sitter här hos mormor och morfar och myser framför teven och tittar på vem är smartare än en 5 klassare! 😀 Ska se om man kan lite om de 😀 HAHA dom tog en sån datakunskap och så hade jag ju datorn framför mig.. 😀 nejdå jag fuskar inte.. D: Idag har jag ridit Polly i blosten.. HÖLL PÅ ATT DÖ.. Men ridhuset rädda mig som tur va 😉 När jag hade ridit så tvätta jag Pollys svans och gjorde den ren och sånt. Släppte ut henne i hagen sen. Efter det stack vi hem och tog det lite lugnt , sprang runt med min cp mobil och lyssna på Fool in love men Rihanna! DÖR SÅ BRA DEN ÄR!..Orkar inte berätta om allt x) Sen så smörjde jag mitt träns och så här hos mormor och morfar! 😀 Och har nu gjort en ny header men kanske kommer ändra den! 😀 Vill ni att jag ska göra några stycken headers som ni får välja imellan? (Y) men då gäller det att ni komenterar! Minst 3 komentarer! 😀 Kom igen nu gays!

Ha det bra puss puss!

Lämna en kommentar